2011. július 25., hétfő

ÚJ!!! AVENT ISIS KÉZI MELLSZÍVÓ+VIA POHÁR AJCSIBA - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

BPA free!!!
Megvettem, de soha nem használtam (mert közben kaptam másikat), csak a fóliából lett kibontva, így már nem tudtam visszavinni.
A két nagyobb gyerkőcömnél is ilyet használtam, szerintem nincs ennél jobb: ) (sokfélét kipróbáltam, ez volt a leghatásosabb és 2-2évig volt anyatejem + anyatejadó is voltam: ))
Szóval szívből ajánlom!
Ajándékba adok hozzá 1db szintén új VIA poharat tetővel.
Tartalma:
1 db Isis kézi mellszívó zárótalpal és harangvédővel
1 db 125ml-es cumisüveg extra puha újszülött etetőcumival
2 db tejzáró
2 db eldobható betét minta
1 db pót membrán
2 db pót csillagszelep



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-12 12:40
. ÚJ!!! AVENT ISIS KÉZI MELLSZÍVÓ+VIA POHÁR AJCSIBA - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése