2011. július 27., szerda

PINK,RÓZSASZíN PILLANGÓ,LEPKE UNIVERZÁLISÜLÉSHUZAT - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Pink pillangós, lepkés univerzális üléshuzat, 9 részes:
Tartalma:
2 db első ülésekre,
2 db kivehető fejtámla huzat
1 db hátsó támla,
1 db. hátsó ülőlap
1db kormányvédő
2db biztonsági öv szivacs.
Eredeti ára: 19. 990ft volt, neten rendeltem.
Használt, kocsiban volt, vigyáztam rá, de újat vettem és ezért eladó. Az egyik első ülésre valónál az ülő részén egy pici égetés van (3. kép), fényképeztem, a korrektség kedvért írom, alig látszik. A kormányvédő enyhén kopott, fényképeztem (4. kép), a többi kifogástalan állapotban van, kimosva, becsomagolva küldöm. : )


Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2011-08-03 12:25
. PINK,RÓZSASZíN PILLANGÓ,LEPKE UNIVERZÁLISÜLÉSHUZAT - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése