2012. január 15., vasárnap

Varga Csaba: A nyelvek anyját tudtam én új - Jelenlegi ára: 1 100 Ft

Varga Csaba: A nyelvek anyját tudtam én
Szókincsét tekintve jobbára mindig mindenki "hozott anyagból dolgozott". Hogy mégis elváltak a nyelvek útjai, annak oka a ragozás szerepének csökkenése és a mondatépítési, valamint a kiejtési szokások változásai, úgy hétezer éve kezdődött az egységes nyelv szétesésének folyamata, amikor a mellérendelő gondolkodást kezdte fölváltani az alá- és fölérendeltségben való gondolkodás. Az ősi, máig közös szógyökök nyomán elindulva feltárul előttünk a legutolsó ősi magasműveltség világnyelve s kiviláglik, hogy ez a "tiszta forrás" önmaga is létezik még.
Eredeti ára: 2200, -


Jelenlegi ára: 1 100 Ft

Az aukció vége: 2012-01-19 11:57
. Varga Csaba: A nyelvek anyját tudtam én új - Jelenlegi ára: 1 100 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése